Retourneren en klachten
Productretourprocedure
Betreffende de ontbinding van de koopovereenkomst
Stap 1
Vul het retourformulier* in dat beschikbaar is hier en voeg deze samen met het geretourneerde product in de verpakking. Houd er rekening mee dat zowel het product als de verpakking onbeschadigd mogen zijn.
* Indien het bijgevoegde formulier ontbreekt, kunnen wij de retourprocedure niet verwerken!
Stap 2
Stuur een e-mail naar: meow@meowbaby.eu , waarin u ons informeert over de retourzending*, het retourlabelnummer en de link naar de pakkettrackingpagina vermeldt.
* U verstuurt de retourzending via de vervoerder van uw keuze en op eigen kosten.
Stap 3
Indien de retourzending wordt geaccepteerd, betalen wij u het aankoopbedrag (inclusief de kosten voor het leveren van de bestelde producten) binnen 14 dagen nadat u ons op de hoogte heeft gesteld van de herroeping van de overeenkomst, terug.*
*Wij behouden ons het recht voor om de terugbetaling uit te stellen totdat wij het geretourneerde product van u hebben ontvangen.
Gedetailleerde informatie over de opnameprocedure vindt u in de Winkelvoorschriften .
Klachtenprocedure
Stap 1
Stuur naar ons e-mailadres: meow@meowbaby.eu , waarin u ons informeert over het productdefect. Om de klachtenprocedure te starten, is het nodig dat u een gedetailleerde beschrijving van het defect en foto's van de schade meestuurt. Daarnaast:
- Vul de retourformulier indien de klacht het retourneren van het product vereist.
- Vermeld het ordernummer en het bankrekeningnummer voor de terugbetaling als de klacht niet vereist dat het product wordt teruggestuurd.
Stap 2
Binnen 14 dagen na ontvangst van het bericht informeren wij u over de uitkomst van de klachtbeoordeling. Als de klacht wordt geaccepteerd en het product moet worden geretourneerd, sturen wij u per e-mail een retourlabel.
Stap 3
Afhankelijk van de afhandeling van de klacht:
- uitwisseling van goederen,
- terugbetaling,
- prijsverlaging,
- verwijdering van het defect
zal plaatsvinden binnen 14 werkdagen vanaf de datum van ontvangst van het pakket of vanaf de datum van afhandeling van de klacht.
Gedetailleerde informatie over de klachtenprocedure vindt u in de Winkelvoorschriften .



